2013. május 31., péntek

Xbox 360 Elite 120GB Sok Extra (kis hiba) - Jelenlegi ára: 25 000 Ft

Xbox 360 Elite 120GB eladó
Üdv.
A készülék FLASHELVE van. Az az minden írott játék fut rajta. Nem kell drága pénzért megvenni a játékokat a boltban csak ki kell írni őket.
Hibája a következő.: Eddig 10 írott játékból elvitte mind a 10-et. Most már csak 10-5-öt visz kb. Csatlakozója fekete fehér képet ad. Elvittem szervizbe utána jártam a dolognak. Azt a választ kaptam, hogy a hiba egyszerűen orvosolható egy gyári visszaállítással. Ha ők mondták akkor szerintem így is van, nem értek hozzá. Nincs kedvem vele foglalkozni mert laptopon játszok mostanában. Aki ért hozzá és gyári visszaállítást csinál rajt annak nagyon jó vásár lesz. A gép használtam működő képes állapotban 50 000ft-ot ér. 25 000-ért viheti ezt minden tartozékával.
+ ajándék a géphez 1db. -on kívül még 1db. vezeték nélküli controller. (9000ft-ot ér)
+ sok eredeti játék és írott. ( Nem tudom mennyit ér, nincs kedvem sok-sok játéknak megnézni a mostani árakat. )
Minden kérdésre szívesen válaszolok. Ha valakit érdekel, a postaköltséget megkérdezem a postán. Kérésre teszek fel képeket.
Köszönöm, hogy benéztél.

Jelenlegi ára: 25 000 Ft

Az aukció vége: 2013-06-19 12:22
. Xbox 360 Elite 120GB Sok Extra (kis hiba) - Jelenlegi ára: 25 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése